Ruszają szkolenia z obsługi i prowadzenia mediów społecznościowych dla przedsiębiorców z branży turystycznej

  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
  • Drukuj zawartość bieżącej strony
1 marca 2021

Dlaczego media społecznościowe są ważne dla branży turystycznej? Jak je skutecznie wykorzystać do zdobywania klientów? Na co uważać? O tym i innych zagadnieniach dotyczących marketingu w internecie dowiesz się podczas darmowego szkolenia organizowanego przez Polską Organizację Turystyczną.  

Polska Organizacja Turystyczna w ramach realizacji programu Polski Bon Turystyczny za cel obrała sobie podnoszenie kompetencji małych i średnich przedsiębiorstw turystycznych z zakresu obsługi mediów społecznościowych.

W tym celu zorganizowane zostaną darmowe warsztaty z ekspertami z prowadzenia i rozwijania stron w portalach społecznościowych, zarówno dla użytkowników niemających dotychczas kontaktu z tą formą komunikacji z klientem, jak i nieco bardziej zaawansowanych osób.

Szczegóły wraz z ankietą dotyczącą warsztatów pod tym linkiem: https://bonturystyczny.polska.travel/aktualnosci/warsztaty-dla-przedsiebiorcow-obsluga-mediow-spolecznosciowych

 

Źródło: ROT WŚ

Galeria

  • Powiększ zdjęcie

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-03-01
Data publikacji:2021-03-01
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Milena Kowalczyk
Liczba odwiedzin:328